۱۴:۳۰ ۱۴۰۱/۹/۱۶
با حضور امام جمعه، دانشجویان و مسئولین دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی:

مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای علامه حسن زاده آملی برگزار شد.

با حضور امام جمعه، دانشجویان و مسئولین دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی:


به گزارش محمد عزیزی خبرنگار خزر۲۴ و به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی، جشن بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان، مسئولین دانشکده و شهرستانی با اجرای برنامه های متنوع با شکوه خاصی در نمازخانه مرکز برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت روحبخش کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، عباس رئیس پور سرپرست دانشکده ضمن تبریک روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجوی ۱۶ آذر ۱۳۳۲ مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت رضوی از دانشگاه تهران را گرامی داشت.

در ادامه یعقوبیان امام جمعه آمل که بعنوان مهمان ویژه و سخنران در این مراسم حضور داشت،ضمن گرامیداشت روز دانشجو و شهدای دانشجو افزود: هنگامی که بتوانیم از پتانسیل و انرژی دانشجو استفاده مفید نمائیم سرعت حرکت انقلاب مضاعف خواهد شد و اگر از این ظرفیت و فرصت غفلت کنیم لطمات جبران ناپذیری نصیب جامعه می گردد.

وی در پایان تصریح کرد؛ نباید بگذاریم دشمن از موج احساسات دانشجویان سوء استفاده نماید و دانشجویان باید تمام همت و پتانسیل خود را در مسیر تحصیل و تهذیب معطوف نمایند و وظیفه اصلی خود که طبق منویات رهبری تحصیل و تولید علم می باشد تلاش مضاعفی داشته باشند.
پایان بخش مراسم روز دانشجو پرسش و پاسخ دانشجویان با امام جمعه آمل بود که یعقوبیان با سعه صدر به سوالات تعدادی از دانشجویان پاسخ داد سپس از دانشجویان دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی که در بخش های مختلف ممتاز شناخته شدند .تجلیل بعمل آمد