۲۱:۱۷ ۱۴۰۰/۶/۱۶
بهره برداری از واحد شاخص تعاونی مازندران در آمل/ پیشرفت 95 درصدی پل هزار سنگر

بهره برداری از واحد شاخص تعاونی مازندران در آمل/ پیشرفت 95 درصدی پل هزار سنگر

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار مازندران در آیین بهره برداری این واحد تولیدی گفت: همزمان با هفته تعاون، شرکت تعاونی" دقیق سنج کهرود هراز آمل" واقع در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل، به عنوان طرح شاخص استانی در کنار ۵ طرح شاخص و نیز ۲۶۸ طرح تعاونی دیگر استان‌های کشور، با حضور تصویری وزیر رفاه، تعاون و کارو اموراجتماعی به بهره برداری رسید.

حسن خیریانپور با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴ هزار تعاونی در مازندران و اشتغالزایی برای بیش از ۱۷ هزارنفر در نیمی از این واحد‌ها ادامه داد: ۱۳۷ میلیاردتومان پارسال، برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار و نیزاثرگذاری بیشتر در بخش واحد‌های تولیدی تعاون کشور پرداخت شده است.

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی" دقیق سنج کهرود هراز آمل" هم در این مراسم بیان کرد: این واحد تعاونی تولیدی به عنوان یکی از تولیدکننده کنتور‌های هوشمند یا شُمارِشگَر مصرف آب، ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۲۰ هزار قطعه کنتور را دارد.

علی اصغر رهروان افزود: برای بهره برداری این واحدتولیدی، با اشتغالزایی ۳۵ نفر مستقیم و همچنین ۱۰۰ نفر غیرمستقیم بیش از ۱۵ میلیاردتومان هزینه تا بخشی از واردات قطعات کشور از چین برطرف شود.

استاندار مازندران در سفر امروز خود به شهرستان آمل، با هدف بازدید از روند اجرای چند طرح نیمه کاره عمرانی و خدماتی و در بازدید از پل روگذر میدان هزارسنگر این شهرستان، نقش آن را در کاهش ترافیک شرق به غرب مازندران بسیار بااهمیت برشُمرد.

احمد حسین زادگان، از پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت این پل و ادامه تکمیل و نیز بهره برداری آن با تامین اعتبار موردنیاز تا چند ماه آینده خبر داد.

استاندار مازندران همچنین از خانه دانش آموزی بزرگمهردادگر نیکوکار آملی ، بازدید و دقایقی با کودکان و نوجوانان بی سرپرست این مرکز به گفتگو نشست.

حسین زادگان در بازدید از جاده جایگزین مسیر سدمخزنی هراز، از اختصاص اعتبار ویژه برای تَسَرّی در تکمیل بهره برداری ۴ ویلومتر از این جاده و زیربارترافیک رفتن مسیر جایگزین، برای کاهش مشکلات مسافران عبوری در تعطیلات آخر هفته خبرداد.