۱۱:۰۶ ۱۴۰۰/۱۲/۴
مراسم اربعین شهید خوشنام با حضور ریاست،معاونین، اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران در تالار اجتماعات ۱۶ آذر این دانشگاه برگزارشد

مراسم اربعین شهید خوشنام با حضور ریاست،معاونین، اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران در تالار اجتماعات ۱۶ آذر این دانشگاه برگزارشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خزر 24 از ساری؛ مراسم اربعین شهید خوشنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با حضور ریاست،معاونین، روسای مراکز،اساتید،کارکنان و دانشجویان، با شکوه خاصی همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سوم اسفند ماه در تالار ۱۶ آذر این دانشگاه برگزار گردید.
سید یوسف هاشمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران؛ با اشاره به رشادت‌ها و دلاور مردی های شهدا که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی انجام دادند، اظهار داشت؛ یاد و خاطر شهدای خوشنام جایگاه ویژه ای در دل همه ما ایرانیان دارد چرا که در گمنامی عزت و افتخار آفریدند و مایه مباهات و سربلندی همه ما هستند.
ایشان در ادامه بیان داشت؛ از روزی که شهید خوشنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران مأوا گرفته حس و حال خاص معنوی به دانشگاه این سنگر علم و دانش بخشیده که الحمدلله همکاران و دانشجویان عزیز از برکت وجود نازنین شهید خوشنام دارند بهره‌مند می شوند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران؛ در پایان سخنان خود در اربعین شهید خوشنام که در تالار ۱۶ آذر این دانشگاه برگزار گردید، ضمن توصیه به ادامه راه این شهدای عزیز با تأسی از خط امام و رهبری، از همه معاونین،روسای مراکز،اساتید،همکاران و دانشجویان که در مراسمات وداع،تشییع و تدفین این شهید خوشنام حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم اربعین تنها شهید خوشنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران؛ سرهنگ هاشمی معاون اجرایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران که بعنوان مهمان و سخنران ویژه در این مراسم سراسر معنوی حضور داشت، با ابراز خرسندی از وجود معنوی و پر برکت این شهید خوشنام در سنگر علم و دانش جبهه ای دیگر از مبارزه جنگ نرم با دشمنان اسلام، از حماسه سازی سربازان این مرز و بوم که جان خویش را برای حفظ ناموس و وطن فدا کردند، از ایثارگری ها و فداکاری سربازان وطن برای حاضرین به روایتگری پرداخت.

محمدنژاد از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ذکر مدیحه سرایی و نوحه خوانی در وصف ائمه اطهار،شهید خوشنام تدفین شده در این دانشگاه و شهدای انقلاب،دفاع مقدس و مدافعان حرم، حال و هوای خاص و معنوی به این محفل نورانی بخشید.

پایان بخش مراسم باشکوه و پرشور اربعین شهید خوشنام، تقدیر از بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران بود که با لوح سپاس از آنان تکریم و تجلیل بعمل آمد.