۱۱:۳۳ ۱۴۰۱/۲/۱۳
اقامه نماز عید فطر در شهر آمل/ نماز عید‌سعید فطر به امامت امام جمعه آمل برگزار شد

اقامه نماز عید فطر در شهر آمل/ نماز عید‌سعید فطر به امامت امام جمعه آمل برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خزر۲۴؛ همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی مردم مومن و روزه دار شهر آمل با حضور گسترده و پرشور در مصلی این شهر،نماز عید سعید فطر را به امامت سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل اقامه کردند.

سیدجلیل مرتضوی امام جمعه شهر آمل؛ در سخنانی با تبریک عید سعید فطر عید عبادت و بندگی و روز اعطای پاداش بندگی و قبولی طاعات از سوی پرودگار متعال برای همگان طلب مغفرت و بخشش گناهان کرد.

خطیب نماز عید فطر در آمل؛ با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری از همه معلمان و اساتید دانشگاه که در پرورش آینده سازان این مملکت و رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش و کوشش وافر دارند تقدیر و تشکر نمود.

سیدجلیل مرتضوی در بخش دیگری از خطبه های نماز فطر؛ با تبریک ۱۱ اردیبهشت روز کارگر از تلاش های این قشر زحمتکش و آسیب پذیر قدردانی و اعلام داشت که با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولین شهری مراسم تکریمی درخور شأن این عزیزان انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ نماز عید فطر امسال با حضور مسئولین استانی،شهرستانی و سایر قشرهای مردم مومن و خداجوی آمل با شکوه خاصی در مصلای نماز جمعه برگزار گردید.

برگزیده