۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۸/۲۱
انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجمع جوانان مازندران برگزار می شود

سینا هدایت با تشریح فعالیت کمیسیون های مجمع جوانان استان مازندران، یکی از مهم‌ترین وظایف کمیسیون‌ها را ارائه نظر کارشناسی در موضوع مورد تخصص دانست

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجمع جوانان مازندران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، سینا هدایت با اشاره به استقبال خوب جوانان و اعلام آمادگی بیش از 200 نفر برای حضور در کمیسیون های تخصصی استان گفت : 12 کمیسیون در موضوعات تخصصی مختلف شکل خواهد گرفت که وظیفه اصلی آن شناخت کمبودها، نیازها و مسائل مرتبط با نسل جوان بصورت تخصصی و در نهایت تهیه طرح پیشنهادی در هیات رئیسه مجمع استان خواهد بود.

رئیس مجمع جوانان مازندران بیان داشت ؛ مرحله اول انتخابات کمیسیون های تخصصی از روز سه شنبه 20 آبان ماه و در کمیسیون های اقتصادی و اشتغال و کمیسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت آغاز خواهد شد.

وی افزود ؛ روز چهارشنبه 21 آبان کمیسیون دینی و مذهبی و کمیسیون فرهنگ و هنر و سپس روز دوشنبه 26 آبان نیز کمیسیون ازدواج و امور زنان و خانواده، کمیسیون محیط زیست و کمیسیون ورزش و اوقات فراغت برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع جوانان مازندران با اعلام اینکه انتخابات مرحله دوم کمیسیون ها بزودی اطلاع رسانی خواهد شد اظهار داشت؛ در این سه روز انتخابات کمیسیون ها در خانه جوانان استان مازندران (ساری) و همچنین در آمل و در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار خواهد شد.

سینا هدایت در ادامه با تشریح فعالیت کمیسیون های مجمع جوانان، یکی از مهم‌ترین وظایف کمیسیون‌ها را ارائه نظر کارشناسی در موضوع مورد تخصص خود دانست و گفت : انتقال نتایج تحقیقات درباره مشکلات مبتلابه جوانان به هیات رئیسه مجمع و پیگیری آنها از دیگر وظایف این کمیسیون‌هاست.

وی تشکیل کمیسیون ها را یکی از راه‌های مهم پیگیری مشکلات جوانان استان دانست و گفت ؛ جوانان علاقه مند این فرصت را خواهند داشت تا پس از برگزاری انتخابات نیز به عضویت کمیسیون ها درآیند.


اخبار اداره کل استان مازندران