۱۰:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۳
برای تخلیه بار ترافیکی پایان هفته جاده بالا دست سد هراز بصورت موقت و آزمایشی زیر بار ترافیکی رفت.

برای تخلیه بار ترافیکی پایان هفته جاده بالا دست سد هراز بصورت موقت و آزمایشی زیر بار ترافیکی رفت.

رضا حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خزر۲۴ اظهار داشت؛ جلسات متعددی با مسئولین راهور پلیس راه کشور با حضور معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی در زمینه حل معضل ترافیک محور هراز داشتیم که مقرر شد برای رفع مشکل ترافیک تدبیری چاره ساز اندیشیده شود.

ایشان در ادامه گفت ؛ در راستای حل این معضل با حضور نیکزاد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین راه کشور در غالب کمیته ایمنی راههای کشور، جلسات مختلفی برگزار گردید که ماحصل آن حضور معاون راهور کشور در محور هراز بود که امروز شاهد تست آزمایشی این مسیر بودیم.
 

حاجی پور در ادامه تصریح کرد؛ جاده جایگزین بالادست سد هراز در اصل یک مسیر کارگاهی می باشد که یک لاین آن در روزهای پایانی هفته صرفاً برای کم کردن بار ترافیکی پایان هفته(چهارشنبه تا صبح شنبه) زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نماینده مردم آمل بیان داشت؛ امروز هم به اتفاق مسئولین استانی و کشوری این جاده بصورت آزمایشی و موقت زیر بار ترافیک رفت که در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه ترافیکی که تا مسیر نارنجستان ادامه داشت با بازگشایی این مسیر از بار ترافیکی در این محور بشدت کاسته شد.

این مقام مسئول در پایان گفت؛ براساس تصمیمات اتخاذ شده مسئولین راهور استفاده از جاده جایگزین فقط در زمان اظطرار برای ماشین های سواری و سبک می‌باشد و عبور مرور برای کامیون،کامیونت و سایر ماشینهای سنگین مطلقا ممنوع می باشد.