۰۸:۰۸ ۱۴۰۱/۲/۹
بمناسبت نهم اردیبهشت ماه سال روز شورا صورت گرفت: جلسه مشترک اعضای شوراهای اسلامی شهرستان آمل به میزبانی فرمانداری آمل

بمناسبت نهم اردیبهشت ماه سال روز شورا صورت گرفت: جلسه مشترک اعضای شوراهای اسلامی شهرستان آمل به میزبانی فرمانداری آمل

به گزارش پایگاه خبری خزر۲۴: نشست مشترک اعضای شوراهای شهرستان آمل با حضور مرتضی امام جمعه آمل،حسینی فرماندار،امام جمعه امامزاده عبدالله،رئیس و اعضای شورای اسلامی آمل،شهرداران شهرهای آمل، بخشداران و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید

در این نشست مرتضوی امام جمعه آمل گفت؛ کسب و کارهای و مشاغلی که امروز مشاهده میکنید در آینده به جهت حرکت دانش بنیان و پیشرفت علم منسوخ و کسب و کارهای جدیدی روی کار خواهند آمد.

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ شوراهای کمتر دست به تغییر دهیاران بزنند ضمن اینکه باید با تنوع بخشیدن به اشتغال های غیر کشاورزی در روستا به تولید در این بخش تحرک ایجاد کنیم ما انقلاب کردیم که روی پای خود بایستیم پله مردم خدمت کنیم امیدوارم که خروجی این نشست خدمت به مردم باشد که زیباترین عمل نزد خداوند همین کار است.

فرماندار آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورا مظهر اراده و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مشارکت نقش مردم در تصمیم گیرهای سیاسی کشور است گفت: شورا با تصمیمات درست و کسب اعتماد مردم می توانند در بالندگی کشور سهم بسزایی داشته باشند.

دیگر سخنران این جلسه هم اندیشی مجیدی کیا رئیس شورای شهر بود که در سخنانی کوتاه اظهار داشت؛ که در ایران اسلامی قبول کردن مسئولیت هم فرصت است و هم تهدید چون اساس و بنیان این کشور به برکت خون شهدا و جانبازان شکل گرفته و خدای نکرده قصوری اگه صورت گیرد گناه نابخشودنی است.

گفتنی است؛ قبل از آغاز نشست مشترک، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران با حضور در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) با عطر افشانی و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای وطن ادای احترام کردند.

برگزیده