۱۶:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۳
به بهانه انتخاب #رضاحاجیپور نماینده منتخب مردم #آمل لزوم #فراخواننخبگان و تشکیل #اتاقفکر_شهری چرا مردم تحت تاثیر تخریبهای جهت دار قرار نگرفتند؟

به بهانه انتخاب #رضاحاجیپور نماینده منتخب مردم #آمل

 به بهانه انتخاب #رضاحاجیپور نماینده منتخب مردم #آمل

  لزوم #فراخواننخبگان و تشکیل #اتاقفکر_شهری

چرا مردم تحت تاثیر تخریبهای جهت دار قرار نگرفتند؟

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و تقریبا همه حوزه ها نمایندگان خود را شناختند. شرایط این انتخابات پیامهای بسیاری برای منتخبین جدید دارد و اساسا می شود اینگونه عنوان کرد که این مجلس حساس ترین تصمیمات ۴۰ سال اخیر را رقم خواهد زد.

 #رضاحاجیپور به دور از همه تمایلات سیاسی همیشه فردی #اخلاقمدار و به دور از هر گونه تفکرات افراطی است.

حاجی پور در یک بزنگاه خاص و بعد از پیچیده ترین فعل و انفعالات انتخاباتی به پارلمان یازدهم رسید.

شاید یکی از دلایلی که رای بالا و متفاوت او با سایر رقبا را رقم زد همین اخلاقمداری ، عدم تندروی و روحیه تعامل پذیری او بود.

علیرغم تخریبهای ناجوانمردانه و حتی جانبدارانه مردم نشان دادند شناخت خوبی از #نیت_مخالفین و تخریب چی ها پیدا کردند و به راحتی تحت تاثیر هر جوسازی قرار نمی گیرند.

تفاوت بالای رای حاجی پور با سایر رقبا در درجه اول نمره قبولی به #استقامت او بود که علیرغم همه انتقادات و حتی تخریب ها او را از هدفش دور نکرد و در نهایت به هدف متعالی خود رسید.

اما این آغاز یک راه سخت است که باید به درستی مدیریت کند.امروز  علاوه بر همه تبریک ها و ائتلاف ها و شادباش ها هنوز جریاناتی هستند تا در ادامه این مسیر او را دچار چالش کنند.چالشی از جنس #تسویهحساب و #سهمخواهی که از هیچ کاری برای تخریب و تضعیف او دریغ نخواهند کرد.

 امیدوارم‌ مثل تمام شعارهای این روزها #حاجی_پور در ابتدای کار با دعوت از #نخبگان ، اتاق فکر مدیریتی را تشکیل دهد تا هیچ فکری و برنامه ای بر زمین نماند.
این بزرگارین قدم او در اغاز این مسیر پر تلاطم است که یک دبیرخانه توانمند مسئول بررسی این پتانسیل های بالقوه در شهرستان شود.
اگر #فراخواننخبگان و تشکیل اتاق فکر جدی شود قطعا در اینده از #رضاحاجی_پور بیشتر خواهیم شنید.

#احسانمحمدیپور

#خزر۲۴
@khazar24