۲۲:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۸
ترافیک سنگین در محورهای خروجی مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین بوده که درحال افزایش است. رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین بوده که درحال افزایش است.

ترافیک سنگین در محورهای خروجی مازندران

محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در برخی از مقاطع محور هراز از جمله گزنک، پلور و آب‌اسک از مسیر شمال به جنوب هستیم که تردد خودروها درحال افزایش است.

وی افزود: آمد و شد خودروها در محدوده‌های چالوس، مرزن‌آباد و سیاه بیشه محور کندوان از مسیر شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین بوده که ترددها در حال افزایش است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  با اشاره به اینکه در محدوده زیراب و پل‌سفید محور سوادکوه شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم، اضافه کرد: همچنین از مسیر ساری به تاکام محور کیاسر در محدوده تاکام و سنگ‌بن نیز شاهد ترافیک هستیم که عصر این وضعیت برعکس شد و ترافیک از مسیر تاکام به ساری خواهیم داشت که در این زمینه بحث محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت 12 ظهر روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌‌ها کماکان از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 شنبه تا  دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 امروز از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع اعلام شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به موج سفرهای تابستانی لازم است مسافران و هم مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند.