۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۱/۳۰
ترافیک نیمه‎‌سنگین و پُرحجم در مسیرهای ورودی به شمال/ کندوان فردا یک‌طرفه است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در مسیرهای ورودی شمال به‌صورت پُرحجم و در برخی مقاطع ازجمله ارتفاعات محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‎‌سنگین و پُرحجم در مسیرهای ورودی به شمال/ کندوان فردا یک‌طرفه است

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای ورودی شمال به‌صورت پُرحجم و در برخی مقاطع ازجمله ارتفاعات محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز کماکان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان فردا از مسیر مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یک‌شنبه نخستین روز اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17  تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 تا 24 روز شنبه و 6 تا 24 روز یک‌شنبه یکم اردیبهشت ماه امسال ممنوع است.

قدمی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 24 روز یک‌شنبه هفته آینده از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه همچنان احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد، تصریح کرد: باتوجه به این شرایط رانندگی بااحتیاط، پرهیز از بوق‌زدن غیرضروری، پرهیز از توقف در مناطقی که باعنوان خطر مشخص شده و استعلام وضعیت راه قبل از تردد مورد تأکید است.

برگزیده