۱۳:۳۷ ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خروش خودرویی مردم انقلابی آمل در چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی

خروش خودرویی مردم انقلابی آمل در چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری خزر 24/
مردم مومن و انقلابی شهرستان آمل علیرغم هوای سرد و بارانی زمستان دست از آرمان‌های خود برنداشتند و با حضور پرشور در راهپیمایی خودرویی بار دیگر با امام، شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند.

براساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری خزر 24/
از سطح شهر؛ راهپیمایی امسال متفاوت تر از سالهای گذشته و با حضور برشکوه همه آحاد مردم بهمراه خودروهایشان و با در دست داشتن پلاکاردهای مزین به شعارهای انقلاب ی پ پرچم سه رنگ ایران اسلامی حال و هوای خاصی به خیابان های شهر داده‌اند.

خبرنگار پایگاه خبری خزر 24 با اشاره به حضور همه نسل‌های انقلاب در راهپیمایی چهل و سوم امروز آمل گفت؛ راهپیمایی کنندگان با روشن کردن چراغ ماشین های خود و با بوق های زدن های ممتد در سطح شهر رژه رفتند و این روز را گرامی داشتند.

به گفته محمد عزیزی خبرنگار پایگاه خبری خزر 24؛ بعد از پایان مراسم راهپیمایی خودرویی،راهپیمایی کنندگان در مصلی قدس برای برگزاری ویژه برنامه پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین شهرستانی و سایر مردم با سخنرانی حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل برگزار گردید حضور یافتند.

گفتنی است؛ در پایان گرامیداشت و یادمان پیروزی انقلاب اسلامی حاضران در این مراسم نماز جمعه را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی امام جمعه آمل اقامه کردند.