۱۰:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۶
تغییرکاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و فروش آن به مردم بی پناه زمین خواری در بلوار ولایت شمالی آمل تلاش دست های پشت پرده برای رای گرفتن از ماده صد برای تبدیل به مسکونی

تغییرکاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و فروش آن به مردم بی پناه تلاش دست های پشت پرده برای رای گرفتن از ماده صد برای تبدیل به مسکونی

زمین خواری در بلوار ولایت شمالی آمل

تغییرکاربری و تفکیک غیرقانونی اراضی کشاورزی و فروش آن به مردم بی پناه

تلاش دست های پشت پرده برای رای گرفتن از #ماده_صد برای تبدیل به مسکونی.....


🔰زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با کاربری کشاورزی در بلوار ولایت شمالی ، ولایت ۲۲ و ورودی انصاری محله به شکل غیرقانونی تفکیک و به خریداران فروخته شد.

🔰اما خریداران که با فرض و وعده شفاهی فروشندگان فکر می کردند که زمین کاربری مسکونی دارد با قیمتی بالاتر اقدام به معامله قطعات زمین کردند ولی وقتی که متوجه اصل ماجرا شدند از پاس کردن بقیه چک ها خود داری کردند و خواستار فسق معامله و برگشت مبالغ پرداختی خود شدند.

🔰اما فروشندگان که با ساختن بناهای غیرقانونی قصد داشتن از طریق #کمیسیونمادهصد راهی برای تبدیل این اراضی به مسکونی پیدا کنند
 ولی جهاد کشاورزی اواخر مرداد اقدام به تخریب بناهای ساخته شده کرد و مدیر جهاد کشاورزی امل طی مصاحبه ای در ۴ شهریور ۹۸عنوان کرد؛یک نفر در آمل ۵۴ فقره #تغییر #کاربریغیرقانونی داشت که پس از بازرسی ۱۷ هزارمتر از #اراضی_کشاورزی برگشت داده شد.

🔰 اما ظاهرا فروشندگان بعد از این ماجرا مجددا در همان اراضی اقدام به ساخت بناهای دیگری کردند که علیرغم تماس های مکرر در مورد شروع به کار مجدد این مجموعه هیچ اداره ای واکنشی نشان نداده است.

🔰به احتمال فراوان در پس این معامله که با نام فرد خاصی بنام و.ح صورت گرفته جریان قدرتمند تر و دستان پشت پرده ای قرار دارد که به راحتی بدون توجه به همه مسائل قانونی پیش می رود.
 

برگزیده