۱۵:۱۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) در آمل به دنبال چیست؟

بلاتکلیفی یا ائتلافی برای شکست؟

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) در آمل به دنبال چیست؟

شانا یا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کشور بعد از تشکیل به ریاست #حداد_ عادل قصد اجماع #اصولگرایان را داشت ولی با توجه به اختلافات گسترده چند شقه شد و امروز صحبت از ۵ لیست مختلف اعم از #لیستقالیباف ، #لیستاحمدینژاد ، #لیستمصباحیمقدم ، #لیستعدالتخواهان و #لیست_مداحان و...شده است که از اساس بنیاد شانا را زیر سوال برده است.

در آمل نیز ظاهرا به همین نقطه رسیدیم و علیرغم جلسات ، مذاکرات و حتی رای گیری باز به خروجی نرسید و در اوج ناباوری باز به دو گزینه رسیدند که همزمان در حال فعالیت های انتخاباتی هستند و تقریبا افتتاح ستاد کردند.

نکته جالب اینجاست که بعضی از اقایان در توجیه این اتفاق گفتند؛ نفر دوم باشد تا اگر اتفاق ناگوار یا غیرمترقبه ای برای گزینه اول افتاد آماده باشد.
این توجیه بسیار مضحک است و عملا حکایت یک #تزلزلتیمی و بعبارتی دور زدن ائتلاف و بن بست #خردجمعیاصولگرایان است و شاید اگر #ردصلاحیتهای حال حاصر در آمل نبود ، این ائتلاف نتیجه ای جز شکست نداشت.

حال سوال اینجاست وقنی دوستان قدرت مدیریت یک جریان درونی را ندارند چگونه صحبت از مدیریت بهتر امور را دارند؟

معیار های #شاناآمل برای انتخاب #کاندیدا و #مدعوین چه بود که حتی به #رایگیری داخلی خود نیز اعتقاد ندارد؟

بهرحال به نطر می رسد #شانای_آمل نیز مانند تهران دچار چند دستگی شده است و در این انتخابات تنها دلخوش به رد صلاحیتهاست و نتوانست تصمیم محکم و درستی بگیرد.

احسان محمدی پور