۰۹:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۲۶
مسابقات فوتبال گل کوچک پیشکسوتان با هدف ایجاد شور و نشاط در اولین دوره در شهرک مروارید برگزار گردید.

مسابقات فوتبال گل کوچک پیشکسوتان با هدف ایجاد شور و نشاط در اولین دوره در شهرک مروارید برگزار گردید.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی آمل در گفتگو با خبرنگار خزر۲۴ گفت؛ اولین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک پیشکسوتان آمل با هدف ایجاد شور،نشاط در محلات شهر آمل برگزار گردید.

حسن متان گفت؛ در حال حاضر با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی و شهرداری آمل در خصوص موضوعات اجتماعی و فرهنگی، قرار است در سطح شهر، طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه های متنوع و متعددی انجام گیرد و این گونه مسابقات مطمئنا در محلات مختلف شهر با رویکرد ارتقای شور و نشاط بیشتر برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه بیان کرد؛ سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در حال حاضر سه تا فرهنگ سرا در محله های مختلف دارد که برنامه های متعددی در زمینه های آموزش فرهنگ شهروندی،آموزش مشاوره ای،آموزش سبک زندگی و سایر موضوعات متعدد ورزشی در سراهای محله شهر آمل از جمله حضرت زهرا در شهرک نبوت، مرحوم طاهر نژاد در امت آباد و ثامن در رضوان ۳۸ مشغول فعالیت هستند.


رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل در ادامه تصریح کرد؛ به یاری خدا امسال دو یا سه سرای محله در محلات مختلف شهر تأسیس خواهد شد که عملکرد مطلوب آنها در بخش فرهنگی،اجتماعی و ورزشی نقش محوری خواهد بود