۱۵:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نتخابات مجلس در حوزه #بابلسر و #فریدونکنار

سردار همچنان با اقتدار پیش می رود...

نتخابات مجلس در حوزه #بابلسر و #فریدونکنار

انتخابات در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار معمولا دو قطبی است و در چند دوره اخیر #مقدادنجفنژاد نماینده همیشه جنجالی و پرحاشیه این منطقه یک قطب این انتخابات بود یکبار توسط دکتر #روحی شکست خورد ولی دوره آینده به قدرت برگشت.

اما دوره گذشته شکست سنگینی را در مقابل #سردارولیاللهنانواکناری تقبل کرد و در حالیکه در این دوره شایعاتی مبنی بر فعالیت های دوباره او مطرح شده بود ناگهان با انتشار بیانیه ای هر گونه فعالیت و حضور خود را تکذیب کرد و نهایتا نیز ثبت نام نکرد.

حال همانند دوره گذشته #سردار_نانواکناری در صدر اخبار انتخاباتی این حوزه قرار دارد.وی در این چهارسال فردی بود که هیچوقت اسیر افراط و تفریط نشد و هیچگاه بر تعصبات غیر منطقی شهری و منطقه ای تاکید نکرد و همواره علیرغم بعضی تخریب ها و کارشکنی ها به کار خود ادامه داد و هرگز با کسی تسویه حساب نکرد و در حال حاضر نیز با فاصله بسیار و با آرامش مشغول فعالیت در حوزه خود می باشد.

اما #علیاصغرباقرزاده دیگر کاندیدای این حوزه است که دوره قبل نیز کاندیدا بود و با یک رای ناامید کننده و با فاصله بسیار نسبت به نفر اول و دوم در رتبه ۴ قرار گرفت.
سوابق مدیریتی بیشتر حوزه فرهنگی و تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی است و سابقه اجرایی قابل توجهی ندارد.

 #محمدرضا_نادری دیگر کاندیدای این حوزه انتخاباتی است.
وی که فرماندار بابلسر در دولت #احمدینژاد را بود از افراد بسیار نزدیک به #نجفنژاد نماینده سابق این حوزه بود که ظاهرا نادری در حال حاضر چندان حمایت او را نیز برای خدد نمی بیند و بسیار بعید است که نادری بتواند موجی در انتخابات این حوزه ایجاد کند.

این یادداشت نظرشخصی نگارنده است و که بر اساس تحقیق و داده های خود نوشته شده است.

احسان محمدی پور