۱۷:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۱
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل: کشف 10 کیلوگرم تریاک از یک زوج قاچاقچی در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان"آمل"مازندران، از کشف 10 كيلو و 790گرم تریاک از یک زوج تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 10 کیلوگرم تریاک از یک زوج قاچاقچی در آمل

 فرمانده انتظامي شهرستان"آمل"مازندران، از کشف 10 كيلو و 790گرم تریاک از یک زوج تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و به دنبال اقدامات فني و اطلاعاتي، ماموران انتظامي اين فرماندهي با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان از فعالیت يک زوج عامل تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود:پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند . 
سرهنگ آزادی،تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و همچنین همکاری سربازان گمنام امام زمان در عملیاتی ضربتی، متهمان را حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی دستگیر کردند . 
وی از کشف 10 کيلو 790 گرم مواد مخدر كه متهمان آن را به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی کرده بودند، خبر داد و گفت: امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معضل یا بلای خانمانسوز به جا می‌گذارد بسیار زیانبار است زیرا نیروی جوان جامعه را از چرخه تولید خارج و به نیرویی وابسته تبدیل می‌کند. 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند،خاطرنشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است .