۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۳/۸
کشف 665 کیلو انواع مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 665 کیلو انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کشف 665 کیلو انواع مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزارش فارس از شهرستان ساری به نقل پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی گفت: اعتیاد به مواد مخدر امروزه علاوه بر آن که یک بیماری است بلکه یک مسئله و مشکل اجتماعی است که شیوع آن در بین افراد جامعه اثرات جبران ناپذیری را بر پیکره جامعه وارد می‌کند.

وی افزود: پدیده مذکور بنیان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل کرده و سبب به وجود آمدن رفتارهایى آسیب‌زا همچون تکدى‌گرى و انجام رفتارهاى کج‌روانه در جامعه می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره این که مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، طی ۲ ماه گذشته ۵۲۱ طرح عملیاتی در سطح استان به اجرا درآمد.

ثقفی از انهدام ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۲هزار و ۲۲۰ خرده فروش و عاملان افیونی در این عملیات‌ها خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۶۶۵ کیلو انواع مواد مخدر و ۹۵ هزار و ۵۱۴ عدد انواع قرص و داروی مخدر از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به اقدامات مقابله ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: طی این مدت 53 عملیات برجسته مبارزه با سوداگران مرگ در استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران نقش مشارکت‌های مردمی را در ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه اثر گذار برشمرد و از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.