۱۴:۰۵ ۱۴۰۱/۴/۱۶
کمیته امداد شهرستان آمل حدود ۶۸۰۰ خانواده را تحت پوشش خود دارد که از این تعداد ۸۷۰ نفر فرزند و دانش آموز هستند که بالغ بر ۳۵۰ نفر از این تعداد ایتام که تحت پوشش کمیته امداد هستند.

کمیته امداد شهرستان آمل حدود ۶۸۰۰ خانواده را تحت پوشش خود دارد که از این تعداد ۸۷۰ نفر فرزند و دانش آموز هستند که بالغ بر ۳۵۰ نفر از این تعداد ایتام که تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، خبرنگار پایگاه خبری خزر۲۴ مصاحبه اختصاصی درباره نحوه کمک به نیازمندان در روز عید قربان با مدیر کمیته امداد شهرستان آمل انجام داده است،حبیب الله قلی پور در این گفتگو اظهار داشت؛ کمیته امداد شهرستان آمل حدود ۶۸۰۰ خانواده را تحت پوشش خود دارد که از این تعداد ۸۷۰ نفر فرزند و دانش آموز هستند که بالغ بر ۳۵۰ نفر از این تعداد ایتام که تحت پوشش کمیته امداد هستند.

قلی پور گفت؛ خانواده‌های نیازمندان در ایام عید قربان و غدیر بیشترین مراجعه را جهت دریافت کمک به کمیته امداد دارند و کمیته امداد هم در راستای کمکهای هدفمند معمولاً در این ایام با استفاده از نصب بنر در سطح شهر،برقرای تماس تلفنی با حامیان اکرام‌ و در فضای مجازی خیرینی که توان خرید دام را ندارند شماره کارت و یا شماره حساب بانکی اعلام می‌کنیم تا پول نقدی واریزی شده نیکوکاران توسط کمیته امداد دام زنده خریداری و پس از کشتار در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کمیته شهرستان آمل در خصوص نحوه واریز کمکهای نقدی به خبرنگار خزر۲۴ اینطور پاسخ داد؛ مردم نیک اندیش و خیر شهرستان آمل می توانند وجوهات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره کارت اختصاصی کمیته امام خمینی امداد 7368_5002_9979_6037 و یا به شماره حساب 880288055 به شماره شناسه 011076974900 نزد بانک ملی شعبه مرکزی آمل واریز نمایند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آمل با اشاره به پایگاه های جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش آملی گفت؛ بهمین منظور همکاران ما در پایگاه جمع آوری میدان ۱۷ شهریور مستقر شدند تا از این طریق کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم مومن و نیکوکار آملی را دریافت کنند، ضمن اینکه روز جمعه در محل مصلای نماز جمعه آمل هم پایگاه جمع آوری نذورات و وجوهات نقدی و غیرنقدی مردم نیک اندیش شهرستان جهت نیازمندان استقرار خواهد یافت.