۲۰:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۱۷
احداث سومین مرکز نگهداری فرزندان شبه خانواده در آمل

احداث سومین مرکز نگهداری فرزندان شبه خانواده در آمل

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران‌ ضمن تشکر و قدردانی از مهندس دادگر و خانواده ایشان برای ساخت این مرکز ، در جمع خبرنگاران گفت : خانه دانش آموزی بزرگمهر (دادگر) به عنوان دومین مرکز نگهداری فرزندان شبه خانواده درشهرستان آمل راه اندازی شده است و بزودی سومین مرکز نیز احداث می شود.

وی با بیان اینکه در این مرکز کودکان 7- 12 سال نگهداری می شوند ، افزود : 7 نفر از فرزندان شبه خانواده در این مرکز نگهداری می شوند و آموزش های لازم را به کمک مددکاران ، روانشناسان ، مربیان پرورشی در حوزه های تحصیلی ، تربیتی ، فرهنگی و ورزشی کسب می کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران بر واگذاری کودکان به خانواده های دارای صلاحیت فرزندخواندگی تاکید کرد و ادامه داد: رویکرد سازمان بهزیستی واگذاری فرزندانی که در مرکز شبه خانواده نگهداری می شوند به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی است تا در کانون خانواده رشد پیدا کنند.

گوهردهی با اعلام اینکه مرکز بزرگمهر از مراکز نمونه کشوری و استانی است و در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و بنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شد، خاطر نشان کرد: این مرکز از مراکز خیرساز توسط مهندس بزرگمهر دادگر و خانواده خیراندیش ساخته شد.