۱۹:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۲۶
بازدید نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد

بازدید نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد

‍ به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد؛ 

مهندس سعید فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به اتفاق هیات همراه از امکانات رفاهی، طرح عمرانی، کارگاهها و امکانات آموزشی این دانشکده بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، جلسه ای با حضور مهندس فرزانه نماینده مجلس، ریاست، اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشکده در سالن کنفرانس این مرکز برگزار گردید.

دکترحسن زارع ریاست دانشکده؛ در ابتدا با عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمان حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود پرداخته وضمن تشکر از زحمات دکتر صالحی عمران ریاست محترم دانشگاه با اشاره به تجهیز و بروز رسانی کردن کارگاههای آموزشی مطابق با استانداردهای روز، گفتند: در حال حاضر تعداد ۱۳ کارگاه در رشته های برق، الکترونیک، ناوبری، مکانیک موتورهای دریایی و تعداد ۳ کارگاه معماری در دانشکده فعال هستند. وی همچنین با اشاره به ساخت و تجهیز سوئیت های مرکز افزودند: بودجه این دانشکده نسبت به سال ۹۶ چندین برابر شده است که این امر میسر نشد مگر با مساعدت و نگاه ویژه دکتر صالحی عمران مقام عالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور.

در ادامه مهندس سعید فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت: ضمن تشکر از مسئولین دانشکده به سبب فراهم نمودن این بازدید با مهم برشمردن جایگاه دانشگاه به خاطر انتقال فرهنگ، از این منظر، شان و منزلت دانشگاه را دارای اهمیت بسیار دانستند.

وی همچنین اظهار داشتند؛ یکی از راههای از بین بردن فاصله بین مدیریت جامعه و اشتغال جوانان تبدیل دانشگاهها به مرکز و منبع مهارت آموزی هست که الحق و والانصاف دانشگاه فنی و حرفه ای در این بخش مقتدر و عالی کار کرده است که موید آن تربیت تکنسین های آچار بدست می باشد.

این نماینده مجلس ‌بیان داشتند؛ متاسفانه ضعف عمده ایی که در هدایت تحصیلی دانش آموزان به دانشگاهها وجود دارد، این است که دانش آموزان بعد از فارغ التحصیل شدن به سمت دانشگاه فنی و حرفه ای که مرکز تعلیم علم و مهارت آموزی می باشد سوق داده نمی شوند.

وی با اشاره به موفقیت و سرآمد بودن دانشکده ها در پرورش دانشجویان مهارت محور، بر قوی تر کردن بنیه آموزشی جهت بالندگی و تعالی دانشکده های فنی و حرفه ای تاکید ویژه ای داشتند.

مهندس فرزانه در پایان این دیدار؛ به اتفاق ریاست و اعضای هیات رئیسه از امکانات رفاهی و طرح عمرانی، کارگاهها و امکانات آموزشی بویژه از سامانه های آموزشی شبیه ساز پل فرماندهی کشتی و شبیه ساز رادار آرپا و نقشه الکترونیک دریایی که برای نخستین بار در شمال کشور و در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد اجرا گردید دیدن نموده و از مدیریت، کارکنان و اساتید دانشکده بخاطر اهتمام و تلاش در عرصه علم و مهارت تشکر کردند.