۲۰:۱۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
با هدف همکاری های چند جانبه صورت گرفت:

دیدار رئیس دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی با رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل.

با هدف همکاری های چند جانبه صورت گرفت:

به گزارش محمد عزیزی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خزر۲۴؛ عباس رئیس پور رئیس این دانشکده به اتفاق همراهان  با حضور در دفتر ریاست اداره آموزش پرورش با ابراهیم زاده مدیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

رئیس پور در این دیدار با توجه نقش سازنده آموزش و پرورش و معلمین در حوزه فرهنگ سازی و تربیت نسل آینده و افزایش راندمان آموزشی خواستار ارتباط دوسویه و همکاری چند جانبه دانشکده فنی و آموزش و پرورش شد.

وی در ادامه درباره ظرفیت فراوان آموزش و پرورش در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به وجود دانشکده فنی علامه بعنوان تنها دانشگاه دولتی فنی سطح شهرستان از مدیر آموزش و پرورش خواسته تدبیری اتخاذ نمایند تا دانش آموزان  هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش جهت تحصیلات در سطوح بالاتر به سمت این دانشکده سوق داده شوند تا دانش آموزان هنرستان های آمل از پتانسیل این دانشکده بهرمند شوند.

ابراهیم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل؛از اهمیت و نقش ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای بعنوان دانشگاه مهارت محور سخن گفت و با استقبال از همکاری‌های چند جانبه خواستار برگزاری نشست های هم اندیشی بیشتر بین این اداره و دانشگاه فنی و حرفه‌ای شد.

مدیر آموزش و پرورش در این دیدار تصریح کرد؛در جلسات آموزش و پرورش که در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می شود از رئیس و معاونین دانشکده فنی برای شرکت در این جلسات دعوت بعمل آورد.

در پایان این نشست هم اندیشی دو طرف در جهت بهبود روند آموزشی شهرستان تصمیماتی را اتخاذ کردند.