۲۲:۵۵ ۱۴۰۰/۸/۱
به میزبانی دانشگاه آزاد محمودآباد برگزار شد ️به مناسبت هفته تربیت بدنی،دومین گردهمایی روسای کمیته های انجمن ورزشهای همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی استان مازندران برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری خزر24/ دومین نشست هم اندیشی روسای کمیته های انجمن ورزش های همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی مازندران به میزبانی دانشگاه آزادمحمودآباد با حضور صادق چمن آرا رئیس این انجمن،نیما رنجبر رئیس دانشگاه آزاد محمودآباد،محسن بزرگ زاده مدیرتربیت بدنی و اعضای هیات رئیسه انجمن در سالن همایش سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار گردید.

به میزبانی دانشگاه آزاد محمودآباد برگزار شد ️به مناسبت هفته تربیت بدنی،دومین گردهمایی روسای کمیته های انجمن ورزشهای همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی استان مازندران برگزارشد.

نیما رنجبر رئیس دانشگاه آزاد محمودآباد بعنوان میزبان این نشست؛ در سخنانی با مهم شمردن ورزش و جایگاه حساس آن در جامعه بخصوص در دانشگاهها اظهار داشت: در راستای ایجاد وفاق و همدلی و ایجاد انگیزه نشاط و شادابی در بین دانشجویان،کارکنان و اساتید، ورزش بعنوان بهترین ابزار برای بالابردن راندمان کاری می باشد که این مهم توسط انجمن ورزشهای همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی مازندران صورت پذیرفته است.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود گفت: یکی از راههای همدلی و نشاط، ایجاد مسابقات ورزشی بین دانشگاهها می باشد، که در این بخش دانشگاه آزاد محمودآباد بر اساس پتانسیل و ظرفیت موجود خود و با استفاده از برنامه های میان مدت و بلندمدت در خدمت ورزش دانشگاهی استان مازندران خواهد بود.

در ادامه صادق چمن آرا رئیس انجمن ورزش های همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی مازندران ضمن تبریک میلادحضرت رسول مکرم(ص) وهفته تربیت بدنی، به ایراد سخن پرداخت و گفت:با استفاده از ظرفیت‌هایی که بواسطه رابطه فرهنگی و ورزشی در سطح استان و کشور داریم زمانی می توانیم از این ظرفیت های ملی استفاده نمائیم که با تلاش و کوشش فراوان فعالیتهای مثبت و اثر بخشی در انجمن انجام دهیم ضمن اینکه هریک از اعضای انجمن ورزشهای همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی مازندران بعنوان سفیران و نمایندگان ورزشی در استان مازندران وکشور هستندازهرکدام ازاین بزرگواران توقع بجا ،درخور شان ومنزلت ومتفاوتی داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: تا این لحظه انجمن ورزش های همگانی هیأت ورزشهای دانشگاهی مازندران بیش از 78 رشته اصلی و فرعی دارد که هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی دارای فعالیت میباشند.

صادق چمن آرا؛ ازدکترحسین ذبیحی ریاست هیات ورزشهای دانشگاهی مازندران وهمکاران بدلیل حمایتهای بی دریغشان ونیزمدیران دانشگاه های سطح استان مازندران که بدون هیچ‌گونه چشم داشتی با این انجمن نهایت همکاری را انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست ضمن اهدای لوح سپاس به ریاست دانشگاه محمودآباد وهمکاران ونیزحکم مسئولیت کمیته های جدید: آموزش،فریزبی،مینی فوتبال وبهکاپ همگانی، همگی درمحوطه دانشگاه به ورزش عصرگاهی دعوت شدند وبامربیگری اکبرضمیریان رئیس کمیته ورزش روزانه به ورزش ونرمش وپیاده روی پرداختند....

خبر:محمد عزیزی