۱۸:۱۴ ۱۴۰۱/۲/۹
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آمل مردم شهر هزار سنگر آمل در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری به هم رساندند و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آمل  مردم شهر هزار سنگر آمل در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری به هم رساندند و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خزر۲۴؛ مردم ولایتمدار و انقلابی شهر آمل همزمان با سراسر کشور امروز در روز جهانی قدس، یکصدا فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

راهپیمایی روز قدس امسال که متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شد علاوه بر قشرهای مختلف مردم، مرتضوی امام جمعه آمل، حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، فانی مدیرکل صمت مازندران،محمدی دادستان،حسینی فرماندار شهرستان آمل و سایر مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

راهپیمایی روز قدس شهر هزار سنگر آمل؛ از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان قائم این شهر آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه داشت و راهپیمایان در مسیر راهپیمایی با دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه حمایت کردند.

راهپیمایان در پایان با خواندن قطعنامه راهپیمایی روز قدس ، بر حمایت از مقاومت عزتمندانه مردم مظلوم و مسلمان فلسطین تاکید کردند.