۰۹:۱۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در نشست خبری با خبرنگاران آمل مطرح کرد:

بیش از ۹۰۰ برنامه در بخش های مختلف در ایام دهه فجر امسال با همکاری فرماندهان حوزه و بسیج اقشار داریم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در نشست خبری با خبرنگاران آمل مطرح کرد:

 

 به گزارش محمد عزیزی خبرنگار پایگاه خبری خزر۲۴؛ سرهنگ داغمه چی با اعلام شعار امسال ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعنوان ایران استوار همراه با چهل و چهار سال ایثار و فداکاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آمل برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمل را در ایام الله دهه مبارک فجر مطرح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل؛ با اشاره به برنامه های فرهنگی سپاه در این ایام گفت؛ در دهه فجر امسال بیش از ۹۰۰ برنامه در بخش های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و غیره خواهیم داشت، که در نخستین روز از این ایام رژه موتوری و خودرویی را داریم که از سپاه پاسداران آمل شروع و تا دابودشت ادامه خواهد داشت،ضمن اینکه در همین روز زنگ انقلاب در مدارس سطح شهرستان بصدا در خواهد آمد.

وی گفت ؛اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی و تجلیل از پدران،مادران و فرزندان شهدا در روز میلاد حضرت علی (ع)، مسابقه عکس قهرمانان انقلاب(پدران،مادران و فرزندان شهدا) در فضای مجازی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه آمل در دهه فجر امسال می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل درباره برنامه های بسیج سازندگی اینطور بیان داشت؛ فعالیت های بسیج سازندگی سپاه و حوزه های بسیج در چهل و چهارمین بهار انقلاب، افتتاح دو پروژه مسکن محروم کمیته امداد ،یک طرح مسکن بهزیستی، دو گلزار شهدا و چند کارگاه در غالب اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح همگام با کشاورز با اکیپ های چند نفره برای واکسیناسیون و مبارزه با بیماریهای دام و طیور که در این ایام صورت خواهد گرفت.

داغمه چی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت؛ شهرستان آمل بعنوان پایلوت و هسته مرکزی مشاوره نفس در استان مازندران انتخاب گردید که از جمله وظایف این مرکز مشاوره،ارائه راهکارهای لازم برای جلوگیری از سقط نوزادان توسط مادرانی که بواسطه مشکلات اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و غیره صورت می پذیرد.

این فرمانده سپاه در ادامه گفت؛ باتوجه به اقدامات بزدلانه مزدوران و دشمنان ایران اسلامی و آمادگی مقابله با آنان و روشنگری  قشر جوان و نسل آینده انقلاب، هادیان سیاسی برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان حضور خواهند داشت.

ایشان در پایان تصریح کرد؛ در راستای آمادگی هر چه بیشتر و ایجاد امنیت در مناطق و محلات شهرستان و مبارزه با ارازل و اوباش گشت رضویون در ایام دهه فجر فعال خواهد بود.

در پایان این نشست خبری؛ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه در باره موضوعات مختلف مطرح شده پاسخ دادند.