۱۷:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۲۹
مرزبند رئیس آموزش و پرورش خبر داد پنجشبه اول مهر زنگ جوانه ها به صدا درمی آید

به گزارش پایگاه خبری خزر۲۴؛ نشست خبری رئیس آموزش و پرورش آمل با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر ریاست برگزار شد. در این نشست خبری مرزبند رئیس اداره آموزش و پرورش،معاونین،امیرنیا رئیس و جوکار معاون اداره فرهنگ و ارشاد آمل و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مرزبند رئیس آموزش و پرورش خبر داد  پنجشبه اول مهر زنگ جوانه ها به صدا درمی آید

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل؛ در ابتدا با مهم برشمردن ارتباط و همکاری دو سویه بین اصحاب رسانه و آموزش و پرورش با وجود خبرنگاران صاحب قلم و دارای اندیشه شاهد رشد،پیشرفت و تعالی در این حوزه خواهیم بود.

این مقام مسول؛ با اشاره به تقارن و همزمانی ماه مهر و بازگشایی مدارس امسال با هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در روز سوم مهر در دبیرستان امام(ره) با حضور مسئولین شهرستانی و خبرنگاران در این مرکز آموزشی به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: در راستای ایمن سازی و مقابله با ویروس کرونا تمهیداتی از سوی این اداره با همکاری اداره بهداشت شهرستان صورت گرفته که ماحصل آن واکسینه شدن 97 درصد معلمان بوده و مابقی معلمینی که واکسینه نشدند یا بیمار بودند یا شرایط واکسن زدن را نداشتند که در وقت مقتضی انجام خواهد گرفت

مرزبند بیان کرد: در بحث ساماندهی نیروهای انسانی به لطف پروردگار با درایت و کمک همکارانمان تمام مدارس پرسنل مدیریتی و کادر آموزشی خود را شناختند ضمن اینکه امسال غریب به 400 معلم بازنشسنه داشتیم که با مکاتبات و پیگیریهای مجدانه موفق به بازگشت و استمرار بکار 170نفر از این بازنشسته ها شدیم.

رئیس آموزش پرورش آمل در ادامه تصریح کرد: تکمیل الباقی نیروهای آموزشی از طریق جذب نهضت سوادآموزی،مربیان پیش دبستانی و دانشجو معلم و تعداد 165 نفر از طریق نیروهای حق التدریسی که با آموزش و پرورش همکاری داشتند جذب شدند.

ایشان با اشاره به تفکیک آماری دانش آموزان و معلمان؛ مجموع دانش آموزان فعال در همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان آمل را 65 هزار نفر که از این تعداد به لحاظ جنسیت 50 درصد پسر و 50 درصد دختر هستند و تعداد معلمان خانم نبست اقایان بیشتر است که این برتری عددی خانمها در قسمت آموزش ابتدایی ملموس تر است،ضمن مدارس غیر دولتی 23درصد از مدارس شهرستان را به خود اختصا دادند.

رئیس آموزش و پرورش در پایان اظهارت خود؛ با اشاره به دغدغه خود و مدیرانش در بخش فرهنگی کارهای مثبت و تاثیرگذار زیادی صورت گرفته که از جمله آن میتوان به حفظ یک تا 15 جز قرآن توسط 750 دانش آموز این شهرستان و میزبانی نهمین دوره جشنواره مجازندران به میزبانی آمل نام برد.
در پایان این جلسه؛ ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آوردند.