۱۵:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۲۴
اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در دستگیری سرشبکه ضدانقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دستگیری سرشبکه ضدانقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه، گفت: این اقدام نمایش اقتدار و اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی در جهان بود.

اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در دستگیری سرشبکه ضدانقلاب

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اقدام تحسین برانگیز اطلاعات سپاه در به دام انداختن عامل سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و سرشبکه ضدانقلاب و مدیر شبکه معاند آمد نیوز ، اظهار کرد: سازمان اطلاعات سپاه ایران اسلامی با این اقدام خارق‌العاده و چشم‌نواز اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و این اقدام قطعا ضربه مهلکی به هیمنه دستگاه‌های اطاعاتی کشورهای استکباری جهان است.

وی در ادامه با اشاره به این پیروزی غرور آفرین توسط غیور مردان سازمان اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایام اربعین حسینی، افزود: دستگیری این عنصر پلید توسط سربازان گمنام امام زمان و سازمان اطلاعات سپاه بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هیمنه پوشالی و تهی دستگاه‌های اطلاعاتی و سرویس‌های جاسوسی غرب را با چالش بزرگی روبرو کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از سازمان اطلاعات سپاه و عوامل اجرایی این عملیات پیچیده و نرم، تصریح کرد: کشورهای غربی و استکباری و هم پیمانان آنها در منطقه و جهان باید بدانند جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار در عرصه‌های مختلف اطلاعاتی و نظامی و دفاعی قرار دارد و هرگونه اقدام خصمانه‌ای در منطقه و جهان قطعا با اقدام سخت جمهوری اسلامی مواجه و در نطفه خفه خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران بار دیگر موفقیت‌های خود را در جهان ثابت کرد ، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران باید بدانند که فرزندان این کشور در نیروهای مسلح همه تحرکات و دشمنی‌های آنان را با هوشیاری رصد کرده و در قبال آن اقدام سنگین‌تری خواهند داشت.

شکریان به درخشش نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و ... در این چهل سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه به ویژه بخش‌های دفاعی و نظامی در اوج اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی قرار دارد و همه این پیشرفت‌ها در سایه توان و ظرفیت داخلی به دست آمده است و باور به ما می‌توانیم همواره در عناصر جمهوری اسلامی یک اصل مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) است.

وی در پایان با اشاره به دشمنی چهل ساله نظام های استکباری به ویژه ایالات متحده و شرکای غربی و اروپایی‌اش ، گفت: عناصر مزدور با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غرب و با ایجاد شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی سعی داشتند با دروغ پراکنی و شایعه‌سازی در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد کنند و این اقدام سازمان اطلاعات سپاه و بصیرت و هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد و دست برتر جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان نشان داد.