۰۱:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۷
مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد

مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران با حضور غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در محل دادگستری استان برگزار شده است.

مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد

حجت‌الاسلام غلامحسن محسنی اژه‌ای صبح امروز برای برگزاری مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان مازندران در ساری حضور پیدا کرده است.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد تودیع و حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان مازندران معارفه شده است.

آیت‌الله طبرسی: خدمت برای نظام در هر سمتی مهم است

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در این مراسم با اعلام اینکه مراسم تکریم و معارفه امری عادی است،اظهار کرد: برخی مدیریت‌ها ثابت بوده و در برخی از ارگان‌ها و نهادها تغییر مدیریتی به صورت هر چند سال یک‌بار انجام می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در هر سمت و مقامی که هستیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم، رفت و آمد چندان اهمیت ندارد ولی خدمت برای نظام بسیار مهم است.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: فلسفه وجود دستگاه قضا اجرای عدالت است، در این دستگاه قاضی باید عادل، حکیم و بدون حب و بغض قضاوت و داوری کند و این یک وظیفه بسیار مهم است.

 

حجت‌الاسلام اکبری: مبارزه با فساد را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کنم


رئیس‌کل جدید دادگستری مازندران با اعلام اینکه اجرای قانون و عدالت، کاهش اطاله دادرسی،کاهش ورودی پرونده، اجرای احکام صادره و مبارزه با فساد را به صورت ویژه پیگیری می‌کنم، گفت: برخورد قاطع با متجاوزان و حمایت از امنیت سرمایه‌گذاران را در برنامه کاری خویش دارم.

حجت‌الاسلام اکبری اظهار کرد: تعامل با مدیران اجرایی را در برنامه راهبردی خویش داشته و برای پیشبرد امور از همه کمک می‌طبیم./ فارس